Eierskapmelding Hustadvika Kommune

Interkommunalt arkiv for Møre og Romsdal IKS (IKA)

Informasjon om selskapet
Sum eiendeler 20.936.376 17.167.564 22.502.305 10.612.975
Egenkapitalandel (%) 31 36 38 69
Bakgrunn for eierskapet
Kommunen deltar i selskapet for å ivareta at alt arkivverdig materiale blir tatt trygt og godt vare på. Selskapet skal arbeide for at arkivmateriale frå eigarane eller slikt materiale som desse tek ansvar for, blir teke vare på og gjort tilgjengeleg for offentleg bruk, forsking og andre administrative og kulturelle føremål, i samsvar med arkivlova. Selskapet skal i samråd med eigarane arbeide for å utvikle effektive og rasjonelle arkivtenester hos eigarane, m.a. ved å bistå i utarbeiding av arkivplan og oppbygging av eigaranes arkiv, stå for opplæring og rettleiing i arkivsystem og arkivrutinar, gje råd og ha tilsyn med arkivlokale, og bistå med anna arkivarbeid for eigarar. Selskapet utfører arbeid for den einskilde eigar som står i høve til eigarens del av driftstilskotet. Selskapet kan etter nærare vedtak av styret prise visse tenester og slik h eigne inntekter. Dei tenestene som kan prisast skal i hovudsak vere slike som ikkje vil bli gjevne til alle eigarar, eller eigarer vil ha ulik etterspurnad etter, eller tenester som ligg utanfor arkivets hovudføremål. Selskapet skal vere ein bidragsytar i problemstillingar knytt til private arkiv. Til gjennomføring av spesielle prosjekt utanom arkivets ordinære arbeidsoppgåver, blir det søkt finansiering mellom eigarar eller andre som spesielt ønskjer prosjektet gjennomført. Selskapet har høve til å ta på seg konsulentoppdrag for andre, når oppdragsgjevar betaler for tenestene og det ikkje går ut over arkivets hovudoppgåver. Definisjonen av føremål og ansvarsområde er uttømmande. Styret og representantskapet har ikkje mynde til å fatte vedtak på område som ikkje er nemnt ovanfor.